JORNADES JURÍDIQUES

Descarregar Pdf

Una ponència del jutge del Jutjat Mercantil número 3 de Barcelona, José María Fernández Seijo, ha tancat avui les XXIII Jornades Jurídiques de la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida organitzades, en aquesta edició,  pel Departament de Dret Privat.

Sota el títol Les facultats d’intervenció del jutge en la tutela dels consumidors, el jutge Fernández Seijo ha exposat al nombrós públic assistent el seu posicionament davant els abusos de certes entitats públiques i privades cap els consumidors. En aquest sentit, Fernández Seijo ha emfatitzat especialment la relació de les entitats bancàries envers els seus clients. Fernández Seijo va ser dels primers jutges de l'Estat en considerar abusives les clàusules d’algunes entitats bancàries en relació amb els seus clients.

La degana de la Facultat de Dret i Economia, Dra. Maria José Puyalto, i la secretària general de la Universitat de Lleida, M. Teresa Areces, han clausurat les Jornades. La Facultat i el Departament de Dret Privat, aquest últim organitzador d'aquest certamen,  fan una valoració molt positiva d'aquesta edició per la gran qualitat dels ponents i també per la gran quantitatd'alumnat participant en les Jornades.

Per Veure mes fotos i descarregar-les: AQUÍ

Podeu Veure el vídeo de l'entrevista amb el jutge José María Fernández Seijo:

La responsabilitat civil dels enginyers: nous reptes en el marc de la normativa europea

Tercera Jornada de la materia transversal “Vulnerabilitat Jurídica de les persones” .