Demostracions tecnològiques en la 20a Jornada de Campus Oberts

Descarregar Pdf
demostracionstecnologiquesCampusObertsUdL2.jpg_1498542612
Demostracions tecnològiques en la 20a Jornada de Campus Oberts

Com es pot controlar un petit cotxe elèctric des d'un telèfon mòbil? Aquesta és una de les demostracions tecnològiques que tindran lloc demà divendres a la Universitat de Lleida, dins de la vintena Jornada de Campus Oberts per a l'Estudiantat. La iniciativa, adreçada a l'alumnat de segon de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior, espera rebre 314 participants més que l'any passat: 1.439 persones (1.393 alumnes i 46 professors) de 42 centres de les comarques de Ponent, Barcelona i Girona. Concretament, de la capital del Segrià, Balaguer, Mollerussa, Tàrrega, Les Borges Blanques, Solsona, Alcarràs, Seròs, Almacelles, Almenar, Artesa de Segre, Vielha, Badalona, Berga, Navàs, Igualada i Lloret de Mar.

Per conèixer els diferents graus i serveis que ofereix la UdL, el programa mostra la vessant més pràctica dels estudis. A partir de les 11.15h, al vestíbul de l'Edifici Polivalent, l'Escola Politècnica Superior (EPS) farà presentacions del cotxe elèctric dirigit amb un Smartphone que ha guanyat el primer concurs de projectes de promoció de l'EPS, realitzat pels estudiants del del Màster en Enginyeria Informàtica de l'EPS Dani Martínez i Eduard Clotet. També hi haurà sessions sobre dispositius de concentració solar, propietats dels materials, mecànica i tèrmica.

A l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), a partir de les 11.30h, es duran a terme tallers sobre fauna, l'àmbit forestal i l'elaboració de batuts. Mentre, a la Facultat de Lletres l'estudiantat podrà visitar el Centre d'Art d'Època Moderna, el Laboratori d'Arqueologia, el plató de televisió i l'aula multimèdia. I a la Facultat de Medicina, el Laboratori d'Habilitats.

Programa dels tallers